خاک

ما خاکی هستیم! با همه تبادل لینک می کنیم. حتی شما!

خاک

ما خاکی هستیم! با همه تبادل لینک می کنیم. حتی شما!

ما ایرانی های انتقاد پذیر!

اگر شما هم(دور از جون!) مثل من خیلی جنبه ی انتقاد ندارید، زود عصبانی می شید و حرف مردم براتون خیلی مهم هست این سخن زیبا و حکیمانه ی زنده یاد دکتر علی شریعتی به دردتون می خوره:
آن چه بدان دچاریم حیرت انگیز تر از آن است که آن قدر خاطرجمع بود که دلهره ی قضاوت این و آن داشت و آن قدر بی درد زیست که از نقد ناقدی به فغان آمد!! (به نقل از از کتاب کویر)

نظرات 1 + ارسال نظر
zamani دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

با سلام
من از بازدیدکننده شما هستم جدیدا با یک خودآموز آشنا شدم که واقعا مکالمه انگلیسی من را تقویت کرد و من حیفم اومد که به شما پیشنهاد نکنم.
www.abienglish.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد