خاک

ما خاکی هستیم! با همه تبادل لینک می کنیم. حتی شما!

خاک

ما خاکی هستیم! با همه تبادل لینک می کنیم. حتی شما!

فیل های بی ادب!(عکس)

می بینید خودتون دیگه! آره. فیل ها هم عاشق می شوند!



یک عکس جالب از معاشقه ی دو فیل!

نظرات 7 + ارسال نظر
delak دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:37 ب.ظ http://DELAK.BLOGSKY.COM

در نگاه سرد زمان " می بینم آنروزی را که تو با گامهایی استوار به سویم می آیی …………..
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز
اوینار بار دیگر به روز شد
منتظر حضور سبز و نظرات سازنده شما هستم
موفق باشید
باعضویت در خبر نامه وبلاگ از بروز شدن آن به صورت ایمیل آگاه شوید

محمد دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:40 ب.ظ http://www.iransport.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری.
چرا از وبلاگت مثل سایر وبلاگا بهره برداری نمیکنی؟
مگه از وبلاگای دیگه چی کم داری
تو میتونی به راحتی با قرار دادن چندتا تبلیغ تو وبلاگت
شروع به کسب درآمد کنی
اگه دوست داری بیا به وبلاگ من تو وبلاگ من( آدرس بالای صفحه ) یک تبلیغ هست روش نوشته شده (((کسب درآمد اینترنتی هر کلیک 700 ریال))) رو اون کلیک کن برو توش عضو شو(عضویت رو کلیک کن ) بعد سایت یه سری تبلیغات به تو میدن و تو باید اونارو تو وبلاگت بزاری و اینتوری بتونی پول دربیاری.
این نکته رو هم بگم اگه شماره حساب نداری تا پول توش واریز کنیم میتونی قبل از باز کردن یک حساب, به جای شماره حساب 10 تا یک وارد کنی و آخرش هم 3 تا صفر تا 13 رقم بشه و هروقت حساب بازکردی از ویرایش حساب, شماره حساب جدیدتو بدی
اگه هم به مشکلی برخوردی بیا به وبلاگ من تا به سوالات جواب بدم.
فرصتو از دست نده
دوست عزیزم
طریقه تبلیغ تو سایتتون اینطوریه که :
شما ابتدا باید روی تبلیغ وب مسترها در وبلاگ من کلیک کنید،بعد صفحه ای براتون باز میشه که تو کادر گوشه سمت راست نوشته عضویت در سیستم ،باید روی اون کلیک کنیدودر سیستم عضو بشیدبعد از اینکه عضو شدید می تونید برای سایتتون تبلیغ بزارید و تجارت کنید بالای سمت راست اون نوشته شده تبلیغات گرافیکی . کلیک کنید هر تبلیغی رو که می خواین یک صفحه داره که توش یک سری کد نوشته شما باید اون کد ها رو select all کنید (Ctrl+ A) بعد راست کلیک کنید وکدها رو کپی کنید بعد بیاین تو بلاگ اسکای قسمت ویرایش قالب تو اول یا آخر اونجا past کنید همون کد ها اونجا وارد می شه بعد رو ثبت تنظیمات کلیک کنید و وبلاگتون آماده است.
موفق و پیروز باشی.
در ضمن اگه خواستی میتونیم تبادل لینگ داشته باشیم به وبلگ من سر بزن.

حامد دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ق.ظ

اینا دارن لب میگیرن یا دارن دماغ میگیرن ؟

ویشکا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ب.ظ


حامد راست میگه اینا که دارن دماغ میگیرن!!
بابا بی خیال کی به کیه؟تو این قحطی همون دماغشم خوبه!!!!!

ویشکا سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ




خوشحال میشم برام emailبفرستین

0111 دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ب.ظ

حامد بیاتا بکونمت بجای عکس فیله عکس تو با کیر من بگذاره بیشتر حال میده ، لب گرفت کیر من با سوراخ کون حامد چه جالب میشه

مهناز چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ

سلام کو عکسا؟هر چی کلیک کردم چیزی ندیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد